Tee palautus

Eikö tuote ollutkaan sopiva tai vastannut odotuksia? Voit palauttaa ostoksesi, kun teet palautuspyynnön 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Palautuspyynnön voi nyt tehdä kätevästi itsepalveluna omalla käyttäjäsivullasi. Pääset katselemaan käyttäjätunnustasi kirjautumalla sillä sähköpostiosoitteella, jota käytit tehdessäsi tilausta. Saat sähköpostiisi kertakäyttöisen salasanan, jolla voit kirjautua käyttäjätilillesi.

Palautuspyyntö on tarkoitettu virheettömien tuotteiden palautuksille. Jos tuote on esimerkiksi rikki tai muuten viallinen, olethan meihin yhteydessä alanurkan viestitoiminnon tai sähköpostin kautta, niin sovitaan asiasta tapauskohtaisesti!

Kun olet kirjautunut sisään, valitse tilaus, jolle haluat tehdä palautuksen. Tarkistettuamme palautuspyyntösi lähetämme sinulle tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseksi.

Palautuspyyntöjä voi tehdä tilauksille, jotka on tehty 8.8.2024 jälkeen. Tätä aiemmin tehdyistä tilauksista palautusilmoitus tulee toimittaa meille viestitse.

Virheettömän tuotteen palautuksesta peritään 6,90 euron palautuskulu. Mikäli olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, maksua ei peritä.

MILLAINEN TUOTE ON PALAUTUSKELPOINEN?

Palautettavan tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja siinä tulee olla mahdolliset laput kiinni. Tuotetta saa sovittaa ja kokeilla, mutta pidäthän huolen, että tuote pysyy uudenveroisena ja puhtaana. Peseydy ennen tuotteen sovittamista ja sovita tuotetta mieluusti esimerkiksi ohuen alusasun päälle.

Jos tuote palautetaan likaisena tai rikkinäisenä, siihen voi kohdistua arvonalenema, joka voi olla jopa koko tuotteen hinta. Kohtelethan siis tuotteita kunnioittaen.

HALUAN VAIHTAA TOISEEN KOKOON. MITEN MENETTELEN?

Voit tilata suoraan uuden tuotteen verkkokaupastamme. Jos tarvitset apua koon valintaan, autamme sinua mieluusti!

Palauttamastasi tilauksesta hyvitetään rahat sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen. Muistathan täyttää palautuslomakkeen!

LÄHETIN PALAUTUKSEN JO JOKIN AIKA SITTEN. ONKO SE KÄSITELTY?

Pyrimme käsittelemään palautukset aina mahdollisimman pikaisesti vastaanotettuamme ne. Palautukset käsitellään kuitenkin erissä, joten välttämättä palautustasi ei käsitellä heti saapumispäivänä. Toisinaan palautuksia on tavanomaista enemmän, mikä voi ruuhkauttaa palautusten käsittelyn.

Rahan palautuessa tilillesi siinä ei tavallisesti näy kauppamme tai yrityksemme nimeä. Maksu tulee siis Paytraililta. Huomioithan tämän, kun tarkistat, onko maksu palautunut sinulle.

Ymmärrämme, että palautusprosessin pituus voi aiheuttaa kärsimättömyyden tunteita. Vältäthän kuitenkin lähettämästä useita viestejä samasta asiasta. Olemme pieni yritys ja meillä on rajattu määrä käsipareja. Iso määrä vastattavia viestejä vie meiltä aikaa palautusten käsittelyltä ja viivästyttää prosessia entisestään!